روش معلمان در مدرسه برای ایجاد خلاقیت\r\n

روش معلمان در مدرسه برای ایجاد خلاقیت

\n

روش‌هاى مربيان در مدرسه به‌منظور ايجاد خلاقيت
\nدیدگاه مربیان
\nساختار کلاس درس
\nحقّ انتخاب
\nمحدودیت‌ها و استانداردها
\nتجارب ویژه
\nفلسفهٔ کلی آموزش
\nاستراتژی روزانهٔ تدریس
\nبرانگیختن استعدادهای برانگیخته نشده
\nالقاء تدریجی عادات خلاقیت

\n

چنانچه اغلب پدران و مادران کودکان مدرسه تشخيص مى‌دهند، مربيان تأثير بسيار زيادى نه تنها بر موفقيت تحصيلى کودک که بر روش کودک در قبال مدرسه و به‌طور کلى بر يادگيرى دارند.
\nبه همين نحو، مربيان توانائى تضعيف حس کنجکاوى طبيعى کودکان را داشته و مى‌توانند انگيزهٔ آنان را از ميان ببرند، حس احترام به خود را در کودکان سرکوب کنند و مانع از خلاقيت آنان گردند. در بعضى جهات، مربيان خيلى خوب (يا خيلى بد) مى‌توانند نفوذى بسيار قوى‌تر از پدر و مادران بر روى کودکان داشته باشند.
\nچرا مربيان چنين قدرتى دارند؟ زيرا آنان فرصت‌هائى بيش از پدران و مادران برا

\n

روش معلمان در مدرسه برای ایجاد خلاقیت

\n

نوشته روش معلمان در مدرسه برای ایجاد خلاقیت اولین بار در سیستم همکاری در فروش فایل یک وی دو پدیدار شد.

\r\nروش معلمان در مدرسه برای ایجاد خلاقیت\r\nاز اینجا دانلود کن روش معلمان در مدرسه برای ایجاد خلاقیت